Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(32)
Forma i typ
Książki
(32)
Publikacje popularnonaukowe
(30)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(32)
Placówka
Wypożyczalnia
(32)
Autor
Andrzej Ehrlich
(3)
Czarny Bogusław
(3)
Matkowski Zbigniew
(3)
Begg David. (1950- )
(2)
Grażyna Górska
(2)
Marks Stephen G
(2)
Samuelson William F
(2)
Blaik Piotr
(1)
Bożyk Paweł
(1)
Briggs Susan
(1)
Budnikowski Adam. (1948- )
(1)
Dornbusch Rudiger
(1)
Dornbusch Rudiger. (1942-2002)
(1)
Fischer Stanley
(1)
Fischer Stanley. (1943- )
(1)
Freeman R.Edward
(1)
Gabrusiewicz Wiktor
(1)
Gilbert Daniel R
(1)
Gołembska Elżbieta
(1)
Grabarski Lechosław
(1)
Jarosław Podgórski
(1)
Jaworski Michał (1921-1996)
(1)
Jaworski Piotr (1974- )
(1)
Józef Misala
(1)
Jóźwiak Janina
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kassyk-Rokicka Teresa
(1)
Kawecka-Wyrzykowska Elżbieta. (1950- )
(1)
Knowles Tim
(1)
Kramer Teodor
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lehtinen Jarmo R
(1)
Levinson Jay Conrad. 1933-2013)
(1)
Mieczysław Puławski
(1)
Mitroczuk Igor
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nowak Edward
(1)
Obłój Krzysztof
(1)
Owsiak Stanisław. (1946- )
(1)
Paweł Turnau
(1)
Perkoła Andrzej
(1)
Poskrobka Bazyli
(1)
Pędzich Zuzanna
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Rapacki Ryszard (1949- )
(1)
Rapacki Ryszard/ (1949- )
(1)
Ries Al
(1)
Rusiński Michał
(1)
Rutkowski Ireneusz P
(1)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(1)
Ryszard Rapacki
(1)
Sala Józef
(1)
Stankiewicz Wacław
(1)
Stoner James A.F. (1935- )
(1)
Strobacka Kaj
(1)
Suchnicki Jerzy
(1)
Szpak Jan
(1)
Szulce Halina
(1)
Szymczak Maciej
(1)
Trout Jack. (1936-2017)
(1)
Webber Ross A. (1934- )
(1)
Welfe Aleksander
(1)
Wilczyński Ryszard. (1949- )
(1)
Wrzosek Wojciech
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Dorośli
(31)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(20)
Literatura amerykańska
(4)
Literatura angielska
(3)
Temat
Marketing
(7)
Zarządzanie
(5)
Przedsiębiorstwo
(3)
Decyzje
(2)
Gastronomia
(2)
Organizacja
(2)
Statystyka
(2)
Ekonometria
(1)
Finanse
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Handel
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Historia gospodarcza
(1)
Hotelarstwo
(1)
Konkurencja
(1)
Logistyka gospodarcza
(1)
Logistyka gospodarcza międzynarodowa
(1)
Makroekonomia
(1)
Mikroekonomia
(1)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(1)
Nauki ekonomiczne
(1)
Obsługa klienta
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(1)
Przemysł
(1)
Rachunkowość
(1)
Rachunkowość zarządcza
(1)
Turystyka
(1)
Środowisko człowieka
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jest to kolejne wydanie niezwykle popularnego podręcznika na pierwszych latach studiów ekonomicznych w większości polskich uczelni. Dzięki rozszerzeniu grona autorów dokonano kompleksowej aktualizacji całej książki, przedstawiając w przystępny sposób wiedzę z dziedziny ekonomii. Opisano szczegółowo między innymi narzędzia analizy ekonomicznej; popyt, podaż i rynek; decyzje konsumenta; konkurencję doskonałą i czysty monopol; konkurencję niedoskonałą. Zaprezentowano zmiany zachodzące we współczesnej gospodarce, w tym analizę kryzysu finansowego. Wprowadzono nowe narzędzia dydaktyczne, na przykład ponadobowiązkowe rozszerzenia matematyczne. Autorami podręcznika są wybitni uczeni i wykładowcy ekonomii, mający duże doświadczenie w doradztwie gospodarczym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistyki w skali przedsiębiorstwa i łańcuchu dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania procesów logistycznych, rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw, przedsięwzięć strategicznych w logistyce. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka zawiera całościowe ujęcie problematyki międzynarodowych stosunków ekonomicznych, uwzględniające ich ewolucję pod wpływem zmian w gospodarce światowej, w tym przeobrażeń systemowych w Europie Środkowej i Wschodniej u schyłku XX wieku. W wykładzie, prowadzonym z zastosowaniem różnorodnych metod analizy ekonomicznej, autorzy wykorzystali dorobek czołowych zagranicznych i polskich ekonomistów specjalizujących się w tej dziedzinie. Jako podręcznik prezentowana praca może konkurować z uznanymi publikacjami zagranicznymi z tego zakresu. Przejrzysty układ książki i prosty język odpowiadają potrzebom szerokiego grona czytelników. Mogą z niej korzystać przede wszystkim studenci, a inni czytelnicy interesujący się problematyką międzynarodowych stosunków ekonomicznych znajdą w niej ciekawą lekturę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce przedstawiono: charakterystykę podmiotów przemysłu turystycznego, trendy w turystyce, budowanie planu marketingowego, komunikację z klientami, na zakończenie ciekawe studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zakres tematyczny podręcznika, po raz pierwszy w Polsce przygotowanego przez jednego autora, obejmuje wszystkie podstawowe zagadnienia wchodzące w skład tradycyjnego kursu tego przedmiotu w wyższych uczelniach i wydziałach ekonomicznych i nawiązuje do rozwiązań dominujących w literaturze światowej. Cztery podstawowe części, na które podzielony został wykład, poświecone są kolejno: teorii handlu międzynarodowego, polityce handlowej, międzynarodowym stosunkom finansowym oraz stosunkom gospodarczym krajów słabiej rozwiniętych. Ze względu na modułowy układ książka jest w pełni użyteczna zarówno jako podręcznik do typowego 60-godzinnego wykładu, jak i krótkiego kursu wprowadzającego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Logistyka międzynarodowa. / Szymczak Maciej, Gołembska Elżbieta. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2004. - 158 stron : [20] stron rysunki, tabele ; 24cm.
Książka przedstawia najnowsze trendy i wyniki badań dotyczące roli logistyki międzynarodowej w biznesie międzynarodowym oraz daje odpowiedź na pytanie, jak dziś zarządzać logistyką w nowoczesnej gospodarce światowej.W publikacji autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z logistyką międzynarodową w kontekście prowadzenia biznesu międzynarodowego. Można znaleźć w niej odpowiedzi na m.in. takie pytania: jakie są aktualne trendy rozwoju logistyki międzynarodowej, jakie są nowe metody i narzędzia niezbędne do tworzenia procesów logistycznych na świecie, jakie znaczenie odgrywa logistyka w międzynarodowej wymianie towarów i usług, jakimi metodami zarządzania logistycznego należy się posługiwać, aby uzyskać przewagę konkurencyjną.Książka adresowana jest zarówno do praktyków, jak i studentów. Szczególnie przydatna może być dla dyrektorów generalnych oraz zarządzających, dyrektorów oraz kierowników ds. logistyki, dyrektorów oraz kierowników działów handlowych, szefów departamentów produkcji i zaopatrzenia oraz szefów departamentów odpowiedzialnych za organizację dystrybucji w branży FMCG.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. W książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka od podstaw. / Podgórski Jarosław, Jóźwiak Janina. - Wydanie 5 zmieninine. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1998. - 549 stron : wykresy ,tablice ; 24cm.
Książka jest nowoczesnym podręcznikiem przeznaczonym dla studentów uczelni i wydziałów ekonomicznych. Wykład podzielono na cztery części. W pierwszej przedstawiono metody statystycznego opisu rozkładu cechy oraz podstawowe zagadnienia dotyczące rozkładów zmiennych losowych i twierdzeń granicznych. Drugą część poświęcono metodom wnioskowania statystycznego, tzn. estymacji parametrów oraz weryfikacji hipotez statystycznych w klasycznym ujęciu. Omówiono w niej także wybrane testy nieparametryczne. W części trzeciej przedstawiono metody analizy wariancji, korelacji i regresji, z uwzględnieniem klasycznego modelu regresji liniowej. Zaprezentowano ponadto dwuczynnikową analizę wariancji oraz analizę wariancji dla rang. Podstawowe wiadomości z zakresu analizy szeregów czasowych oraz teorii indeksów statystycznych zawarto w czwartej, ostatniej części książki. Uzupełnienie wykładu stanowią przykłady rozwiązań uzyskanych za pomocą najbardziej popularnych komputerowych pakietów statystycznych: STATGRAPHICS, SPSS i SAS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Badania marketingowe stanowią jeden z najważniejszych elementów działań marketingowych w każdym przedsiębiorstwie. Dostarczają decydentom informacji zastępujących intuicję i rutynowe doświadczenie, które może być zawodne. Treścią czwartego, zmienionego wydania podręcznika są znane i powszechnie stosowane metody badań marketingowych. Układ książki wyznaczają kolejne etapy procesu badawczego: - projektowanie badania marketingowego (w tym dobór próby i budowa instrumentu pomiarowego), - zbieranie danych ze źródeł wtórnych i pierwotnych, - redukcja i analiza danych, - prezentacja i ocena wyników badania marketingowego. Książka jest przeznaczona dla studentów i pracowników naukowych z różnych typów uczelni. Mogą z niej również skorzystać praktycy – specjaliści w zakresie badań marketingowych – prowadzący badania własne lub kierujący pracami badawczymi, a także menedżerowie firm odpowiedzialni za nadzorowanie i zlecanie badań marketingowych w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Statystyka : zbiór zadań. / redakcja Teresa Kassyk-Rokicka. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 300 stron ; 21cm.
Książka umożliwia zrozumienie istoty metod statystycznych oraz ich stosowanie w praktyce. W treści zadań nawiązano do zjawisk społeczno-ekonomicznych występujących we współczesnym świecie. W większości rozdziałów zamieszczono przykłady rozwiązań oraz zanalizowano uzyskane wyniki.Na końcu przedstawionorozwiązania zadań oraz niezbędne do obliczeń, tablice statystyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing Bez Tajemnic)
Książka ta przekazuje podstawową wiedzę o roli systemu informacji w procesie zarządzania marketingowego, ukazuje znaczenie badań marketingowych przy podejmowaniu decyzji rynkowych, przedstawia procedurę tych badań, źródła informacji, sposoby pomiaru, dobór próby, metody i techniki badawcze. Ponadto radzi jak dokonać wyboru właściwej agencji badań marketingowych i podaje zasady współpracy z tą agencją, oraz wskazuje jak analizować, interpretować i prezentować wyniki badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu. / Teodor Kramer. - Wydanie 2 zmienione - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1999. - 218, [2] strony : tabele, wykresy ; 21cm.
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Temat
Podstawy marketingu to klasyczny podręcznik, napisany jasno i przejrzyście, pozwalający szybko opanować podstawy wiedzy o marketingu. Autor omawia w nim istotę marketingu, jego otoczenie, marketingowe systemy informacyjne, elementy marketingu, (produkt, dystrybucję i promocję) oraz strategie marketingowe przedsiębiorstwa. Przedstawia także sposób prowadzenia marketingu w sferze usług i w działalności pozagospodarczej (przez organizacje nie nastawione na zysk) oraz prezentuje orientację społeczną marketingu. Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów wyższych uczelni różnego typu, ale będzie również bardzo pomocna dla słuchaczy kursów i szkół szkolących menedżerów i pracowników służb marketingowych oraz dla nauczycieli i uczniów liceów ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowatorskie metody docierania do klientów Jaya Conrada Levinsona wykorzystujące nowe technologie zrewolucjonizowały strategie marketingowe małych firm na całym świecie. W książce czytelnik znajdzie nie tylko sprawdzony oręż i wypróbowane taktyki marketingowego partyzanta, lecz także bardzo nowoczesne i jednocześnie niedrogie narzędzia służące powiększaniu udziału w rynku, m.in.: - 16 największych sekretów marketingu partyzanckiego, - przepis na kreatywny i niedrogi plan marketingowy, - strategie prowadzenia działań marketingowych za pomocą internetu, w tym pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach, - sposoby zastosowania nowych technologii medialnych, np. RSS, blog, podcasting czy marketing automatyczny, - wskazówki, jak zarządzać pracownikami w czasach telepracy i freelancingu. Marketing partyzancki to marketingowa biblia dla drobnych przedsiębiorców. Każdy właściciel małej firmy powinien mieć tę książkę w swojej podręcznej bibliotece!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu. / Rutkowski Ireneusz P. , Mruk Henryk. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994, 1999. - 230, [2] strony : rysunki, tabele, wykresy ; 21cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podali w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z działaniem na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów firm, osób działających na własny rachunek, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz uczestników kursów i szkoleń menedżerskich. W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony przez nabywcę. Omawiają, co jest istotą produktu, jakie znaczenie mają marka, opakowanie i etykieta oraz przedstawiają cykl życia produktu, którego znajomość jest niezbędna przy budowie jego strategii. Sporo miejsca poświęcają też omówieniu strategii nowego produktu - poczynając od sposobów kreowania pomysłów na nowe produkty, przez selekcję, rozwój testowanie koncepcji, aż po strategie wprowadzania nowego produktu na rynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość : kurs podstawowy. / Edward Nowak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 1998. - 293, [3] strony : rysunki ; 24cm.
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Książka obejmuje podstawowe zagadnienia z zakresu prowadzenia rachunkowości przez jednostki gospodarcze. Autor omówił w niej: ogólne zasady prowadzenia i organizacji rachunkowości, zasady wyceny i sposoby ewidencji różnych składników aktywów i pasywów, zasady ustalania i ewidencji przychodów, kosztów i wyników finansowych, zasady i metody sporządzania, badania i analizy sprawozdań finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia organizacji : w poszukiwaniu trwałej przewagi konkurencyjne j zawiera nowatorskie ujęcie problematyki strategii firmy, integrując dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. zakres książki jest bardzo obszerny, ponieważ Autor przedstawił zarówno główne koncepcje strategii organizacji, jak i metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrożenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w których działają obecnie firmy światowe i polskie. Połączenie doskonałego przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków małych i dużych firm produkcyjnych i usługowych, międzynarodowych i lokalnych, a także komunikatywny język i wartki tok narracji są ogromnymi walorami tej książki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy nauki finansów. / Stanisław Owsiak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2002. - 421, [3] strony : tabele, wykresy ; 24cm.
Jest to doskonały podręcznik z dziedziny finansów, autorstwa wybitnego specjalisty. Zostały w nim wykorzystane osiągnięcia teorii finansów i ekonomii, które stanowią kanon wiedzy ekonomicznej. Autor omawia między innymi: -kategorie finansowe, -wybrane teorie finansowe, -krążenie pieniądza i dochodu w gospodarce narodowej, -oszczędności pieniężne, -system finansowy, -politykę finansową, -instrumenty finansowe, -strukturę finansową gospodarki polskiej w okresie transformacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej