Przedsiębiorstwo
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(19)
Autor
Collins Jim C. (1958- )
(2)
Dębski Stanisław
(2)
Armstrong Michael
(1)
Czerkowski Krzysztof J.M
(1)
Dębski Wiesław
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gierszewska Grażyna Romanowska Maria
(1)
Hansen Morten T
(1)
Katarzyna Tarnawska [ et al.]
(1)
Kreczmańska-Gigol Katarzyna
(1)
Leszczyński Zdzisław. (organizacja i zarządzanie)
(1)
Majewska-Opiełka Iwona. (1954- )
(1)
Mruk Henryk
(1)
Niedzielski Eugeniusz Łapińska Anna
(1)
Obłój Krzysztof
(1)
Pajewska-Kwaśny Renata
(1)
Ross Stephen A. Westerfield Randolph W. Jordan Bradford D
(1)
Rutkowski Ireneusz P
(1)
Rybicki Piotr
(1)
Sikorski Czesław
(1)
Skowronek-Mielczarek Anna
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Wasilewski Jacek
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Powieść amerykańska
(2412)
Literatura dziecięca polska
(1545)
Powiastka
(1224)
Powieść angielska
(1017)
Powieść obyczajowa
(910)
Przedsiębiorstwo
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(723)
Powieść polska
(721)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(531)
Poezja polska
(394)
Powieść przygodowa
(383)
Polska
(373)
Literatura dziecięca amerykańska
(363)
Kobieta
(358)
Literatura młodzieżowa angielska
(335)
Opowiadanie
(315)
Pamiętniki polskie
(279)
Literatura dziecięca angielska
(270)
Powieść francuska
(255)
Komiks
(249)
Publicystyka polska
(249)
II wojna światowa (1939-1945)
(224)
Literatura polska
(216)
Opowiadania
(201)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(174)
Powieść niemiecka
(170)
Żydzi
(170)
Wojna 1939-1945 r.
(163)
Bajka
(162)
Dramat polski
(158)
Literatura dziecięca francuska
(139)
Dziecko
(136)
Literatura dziecięca amerykańka
(136)
Literatura dziecięca
(118)
Rodzina
(118)
Fantasy
(113)
Powieść kanadyjska
(112)
Literatura dziecięca belgijska
(110)
Powieść fantastyczna
(110)
Wierszyki
(107)
Baśń
(106)
Powieść rosyjska
(100)
Powieść szwedzka
(99)
Język polski
(94)
Wojsko
(89)
Wychowanie w rodzinie
(89)
Miłość
(88)
Władcy
(88)
Powieść grozy
(87)
Biografie
(86)
Samorealizacja
(85)
Jan Paweł II (papież; 1920-2005)
(83)
Życie codzienne
(80)
Literatura
(79)
Pisarze polscy
(79)
Zwierzęta
(79)
Duchowieństwo katolickie
(77)
Powieść fantastyczno
(77)
Literatura podróżnicza polska
(75)
Opowiadania polskie
(75)
Bajki
(73)
Opowiadanie polskie
(72)
Turystyka
(72)
Aktorzy polscy
(69)
Film polski
(69)
Filozofia
(69)
Literatura młodzieżowa francuska
(69)
Powieść hiszpańska
(68)
Dziennikarze
(66)
Stosunki interpersonalne
(66)
Teatr polski
(66)
Literatura dziecięca niemiecka
(65)
Małżeństwo
(65)
Powieść australijska
(64)
Boże Narodzenie
(63)
Historia
(63)
Polacy za granicą
(63)
Psychoterapia
(59)
Pamiętniki angielskie
(57)
Politycy
(56)
Sztuka
(56)
Arystokracja
(55)
Horror
(55)
Marksizm
(54)
Warszawa
(54)
Wojna
(54)
Lenin Wladimir Iljić (1870-1924)
(53)
Młodzież
(53)
Powieść historyczna
(53)
Przyjaźń
(53)
Armia Krajowa
(52)
Pamiętniki amerykańskie
(52)
Aktorzy
(51)
Kultura
(51)
Obyczaje
(51)
Odżywianie
(51)
Śledztwo i dochodzenie
(51)
Relacje międzyludzkie
(50)
PRL
(49)
Powieść irlandzka
(49)
Papiestwo
(48)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? James C. Collins, wraz ze swoim zespołem badaczy, wydestylował taki kod DNA. Kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. W tej książce Collins opisuje metodę wszczepiania obumierającej organizacji przywódczych i przedsiębiorczych genów zwycięstwa. Znajdziesz tu zaskakujące, lecz przejrzyste konkluzje, poparte badaniami empirycznymi. W Od dobrego do wielkiego autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi: Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Oprócz tego Collins opisuje szereg firm, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity. Magazyn „Fast Company” nazwał tę książkę biznesową ideą roku. Gorąco poleca ją także profesor Krzysztof Obłój z Uniwersytetu Warszawskiego. To raport z pierwszej ręki, dla przedsiębiorców i menedżerów, i dla każdego innego, kto ma bezpośredni wpływ na losy swojej firmy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielcy z wyboru. / Jim Collins, Morten T. Hansen ; przekład Dorota Gasper. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 260 stron : tabele, wykresy; 25 cm.
Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości. Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać. Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników „10X”, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyjątkowa to w Polsce lektura. Czytając tę książkę, wędrujemy przez Japonię taką, jaką widzi ją mieszkający tam przez wiele lat Europejczyk - profesor ekonomii pracujący na Uniwersytecie w Hiroshimie. Nie jest to Japonia rodem z kolorowych przewodników turystycznych, których zdjęcia zapierają nam dech w piersiach. Kraj ten bowiem to nie tylko egzotyczne pejzaże, wspaniałe dzieła sztuki i niepowtarzalna architektura. To także labirynt praw rządzących codziennym życiem jego mieszkańców, tak trudny do zrozumienia dla cudzoziemca. Praw niejednokrotnie skrzętnie ukrywanych przed obcymi. Książka ta zdumiewa i zachwyca prezentowaną różnorodnością rozwiązań, które wydawałoby się, że są jedyne. Stawia również pytanie o oczywistość naszego własnego świata.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Analizę ekonomiczno-finansowa przeprowadzasz w celu syntetycznej oraz retrospektywnej oceny różnych aspektów działalności firmy w kontekście ekonomicznym. Odbiorcami informacji płynącej z Twojej analizy mogą być zainteresowane grupy - zarówno wewnątrz, jak i z otoczenia przedsiębiorstwa. Przede wszystkim analizę ekonomiczno-finansowa wykorzystuje kadra kierownicza spółki, a także dostarczyciele kapitału - tak obcego (wierzyciele), jak własnego (udziałowcy). Jak więc możesz się przekonać, poprawność Twoich analiz oraz świadomość doniosłej roli, jakie pełnią, zmusza Cię do stałego doskonalenia tej profesji. Idealnie spełni tę rolę to hasło, z którego dowiesz się m.in.: •Na czym polega wstępna analiza bilansu? •Jak w praktyce ocenić strukturę aktywów badanej firmy? •Jak w praktyce przeprowadzić analizę dynamiki sprzedaży i wartości dodanej? •Jak poprawnie dokonać analizy struktury kosztów operacyjnych? •Jakie wnioski może nasuwać pogłębiona analiza wskaźników zyskowności?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia produktu. / Rutkowski Ireneusz P. , Mruk Henryk. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 1994, 1999. - 230, [2] strony : rysunki, tabele, wykresy ; 21cm.
(Marketing Bez Tajemnic)
Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podali w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z działaniem na rynku. Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów firm, osób działających na własny rachunek, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz uczestników kursów i szkoleń menedżerskich. W gospodarce rynkowej właściwa strategia produktu jest kluczem do osiągnięcia sukcesów przedsiębiorstwa na rynku. W książce autorzy pokazują - na podstawie przykładów - jak tworzyć strategie produktów, aby produkt został zauważony i kupiony przez nabywcę. Omawiają, co jest istotą produktu, jakie znaczenie mają marka, opakowanie i etykieta oraz przedstawiają cykl życia produktu, którego znajomość jest niezbędna przy budowie jego strategii. Sporo miejsca poświęcają też omówieniu strategii nowego produktu - poczynając od sposobów kreowania pomysłów na nowe produkty, przez selekcję, rozwój testowanie koncepcji, aż po strategie wprowadzania nowego produktu na rynek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszystko zaczyna się od ludzi: to oni stanowią materię społeczeństwa. To motto socjologów, którzy zajmują się badaniem życia społecznego. Dzięki prowadzonym przez nich analizom łatwiej jest zrozumieć zmiany, które wpływają na każdego z nas, i odpowiedzieć na nurtujące wielu pytania. Dlaczego żyjemy coraz dłużej, mamy coraz mniej dzieci i coraz częściej zawierane małżeństwa kończą się rozwodem? Dlaczego czekamy w długich kolejkach do lekarza i czy faktycznie Polacy są wierzący? Po co ludzie pracują i czy kiedykolwiek będziemy zarabiać tyle, ile na Zachodzie? Współczesne społeczeństwo polskie to książka, która ma nie tylko uczyć wyobraźni socjologicznej, ale również pokazywać historyczne, polityczne i ekonomiczne uwarunkowania przemian, jakie dzieją się na naszych oczach. Interaktywna struktura rozdziałów ma ułatwić łączenie ze sobą pozornie odległych zjawisk i zachęcać do krytycznego myślenia, zapraszając do wgłębienia się w socjologiczne spojrzenie na świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej