Zarządzanie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(22)
Forma i typ
Książki
(22)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(22)
Autor
Andrzej Ehrilch
(1)
Andrzej Ehrlich
(1)
Andrzej K. Koźmiński Włodzimierz Piotrowski
(1)
Armstrong Michael
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bogdan Piasecki
(1)
Bogusław Czarny [et al.]
(1)
Buckingham Marcus
(1)
Coffman Curt
(1)
Collins Jim C. (1958- )
(1)
Dalio Ray. (1949- )
(1)
Dietl Jerzy
(1)
Doroba Anita
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gierszewska Grażyna Romanowska Maria
(1)
Griffin Ricky W
(1)
Hansen Morten T
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johnson Spencer. (1938-2017)
(1)
Koźmiński Andrzej K
(1)
Krzyżanowski Leszek J
(1)
Kurek Krzysztof. (1974- )
(1)
Leszek Pasieczny [et al.]
(1)
Majewska-Opiełka Iwona. (1954- )
(1)
Marks Stephen G
(1)
Michał Rusiński
(1)
Niedzielski Eugeniusz Łapińska Anna
(1)
Paweł Turnau
(1)
Rapacki Ryszard
(1)
Ryszard Rapacki
(1)
Samuelson William F
(1)
Samuelson William F. Marks Stephen G
(1)
Sikorski Czesław
(1)
Stoner James A.F. Freeman R.Edward Gilbert Daniel R
(1)
Strobacka Kaj Lehtinen Jarmo R
(1)
Wachowiak Piotr
(1)
Webber Ross A
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(22)
Odbiorca
Dorośli
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Powieść amerykańska
(2412)
Literatura dziecięca polska
(1545)
Powiastka
(1224)
Powieść angielska
(1017)
Powieść obyczajowa
(910)
Zarządzanie
(-)
Literatura młodzieżowa polska
(723)
Powieść polska
(721)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(531)
Poezja polska
(394)
Powieść przygodowa
(383)
Polska
(373)
Literatura dziecięca amerykańska
(363)
Kobieta
(358)
Literatura młodzieżowa angielska
(335)
Opowiadanie
(315)
Pamiętniki polskie
(279)
Literatura dziecięca angielska
(270)
Powieść francuska
(255)
Komiks
(249)
Publicystyka polska
(249)
II wojna światowa (1939-1945)
(224)
Literatura polska
(216)
Opowiadania
(201)
Literatura młodzieżowa niemiecka
(174)
Powieść niemiecka
(170)
Żydzi
(170)
Wojna 1939-1945 r.
(163)
Bajka
(162)
Dramat polski
(158)
Literatura dziecięca francuska
(139)
Dziecko
(136)
Literatura dziecięca amerykańka
(136)
Literatura dziecięca
(118)
Rodzina
(118)
Fantasy
(113)
Powieść kanadyjska
(112)
Literatura dziecięca belgijska
(110)
Powieść fantastyczna
(110)
Wierszyki
(107)
Baśń
(106)
Powieść rosyjska
(100)
Powieść szwedzka
(99)
Język polski
(94)
Wojsko
(89)
Wychowanie w rodzinie
(89)
Miłość
(88)
Władcy
(88)
Powieść grozy
(87)
Biografie
(86)
Samorealizacja
(85)
Jan Paweł II (papież; 1920-2005)
(83)
Życie codzienne
(80)
Literatura
(79)
Pisarze polscy
(79)
Zwierzęta
(79)
Duchowieństwo katolickie
(77)
Powieść fantastyczno
(77)
Literatura podróżnicza polska
(75)
Opowiadania polskie
(75)
Bajki
(73)
Opowiadanie polskie
(72)
Turystyka
(72)
Aktorzy polscy
(69)
Film polski
(69)
Filozofia
(69)
Literatura młodzieżowa francuska
(69)
Powieść hiszpańska
(68)
Dziennikarze
(66)
Stosunki interpersonalne
(66)
Teatr polski
(66)
Literatura dziecięca niemiecka
(65)
Małżeństwo
(65)
Powieść australijska
(64)
Boże Narodzenie
(63)
Historia
(63)
Polacy za granicą
(63)
Psychoterapia
(59)
Pamiętniki angielskie
(57)
Politycy
(56)
Sztuka
(56)
Arystokracja
(55)
Horror
(55)
Marksizm
(54)
Warszawa
(54)
Wojna
(54)
Lenin Wladimir Iljić (1870-1924)
(53)
Młodzież
(53)
Powieść historyczna
(53)
Przyjaźń
(53)
Armia Krajowa
(52)
Pamiętniki amerykańskie
(52)
Aktorzy
(51)
Kultura
(51)
Obyczaje
(51)
Odżywianie
(51)
Śledztwo i dochodzenie
(51)
Relacje międzyludzkie
(50)
PRL
(49)
Powieść irlandzka
(49)
Papiestwo
(48)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Autobiografia
(1)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Historia
(1)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
NOWE wydanie, oparte na ponadczasowym biznesowym klasyku - zaktualizowane tak, aby współczesny czytelnik mógł szybciej odnieść sukces w szybko zmieniającym się świecie. Jednominutowy Menedżer to książka, która pomogła milion ludziom osiągnąć sukces w życiu zawodowym i osobistym. Choć ogólne zasady w niej przedstawione mają charakter ponadczasowy, nasz świat bardzo się zmienił, odkąd została ona wydana po raz pierwszy. W związku z dynamicznym rozwojem technologii, globalizacją rynków, usprawnieniem komunikacji, a także rosnącą presją na pracowników korporacji, od których oczekuje się coraz lepszych wyników przy coraz niższym nakładzie środków - zasobów, pieniędzy czy czasu pracy - w naszym świecie dokonała się prawdziwa rewolucja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka podbiła wszystkie listy bestsellerów w Stanach Zjednoczonych od Financial Times po Amazon.com. Oparta na obszernym materiale empirycznym, jaki zebrali autorzy prowadząc badania w organizacji Gallupa, pokazuje, że istnieje coś, co łączy wszystkich odnoszących sukces menedżerów - jest tym elastyczność w podchodzeniu do sytuacji i ludzi, przekraczanie i łamanie utartych zasad. Książka proponuje model zarządzania, który pozwoli na wprowadzenie decydujących o sukcesie zmian, zwiększenie kreatywności pracowników i zadowolenia klientów oraz osiągnięcie lepszych zysków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wielcy z wyboru. / Jim Collins, Morten T. Hansen ; przekład Dorota Gasper. - Warszawa : MT Biznes, copyright 2018. - 260 stron : tabele, wykresy; 25 cm.
Dziesięć lat po pojawieniu się na rynku bestsellera Od dobrego do wielkiego Jim Collins powraca z kolejną przełomową publikacją. Tym razem stawia pytanie: „Dlaczego pewne firmy święcą triumfy w czasach pełnych niepewności, a nawet chaosu, podczas gdy inne zwyczajnie nie dają sobie rady?” W oparciu o dziewięcioletnie badania, wsparte rygorystyczną analizą i poprzetykane fascynującymi historiami, Collins wraz ze współautorem, Mortenem Hansenem, przedstawiają pryncypia, dzięki którym można zbudować prawdziwie wielkie przedsiębiorstwo w niespokojnej, szybko zmieniającej się rzeczywistości, kiedy nie sposób przewidzieć przyszłości. Nowe badania Tym, co odróżnia książkę Wielcy z wyboru od poprzednich prac Collinsa, jest akcent położony nie tylko na wyniki badanych firm, ale również na niestabilny charakter otoczenia, w jakim owym firmom przyszło obecnie działać. Wspierani przez zespół składający się z ponad dwudziestu badaczy, Collins i Hansen poświęcają się studiom nad drogą, która zawiodła wiele firm ku wielkości. Owe przedsiębiorstwa odnotowały wyniki przynajmniej dziesięciokrotnie wyższe niż średnia w branży, a ponadto dokonały tego w czasach charakteryzujących się ogromnymi, a przy tym nieprzewidywalnymi zmianami, niepoddającymi się jakiejkolwiek kontroli. Zespół badawczy podjął się następnie skontrastowania owych firm, nazwanych ze względu na skalę wyników „10X”, z pieczołowicie wyselekcjonowaną grupą porównawczą, składającą się z przedsiębiorstw, które nie zdołały osiągnąć wielkości w równie ekstremalnych warunkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zasady. / Ray Dalio ; przełożył Krzysztof Kurek. - Warszawa : Wydawnictwo Agora, copyright 2019. - 637, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Na grzbiecie: Życie i praca.
Ray Dalio nazywany jest "Stevem Jobsem inwestowania", a jego książka "Zasady" sprzedała się w milionach egzemplarzy na całym świecie. Z zawartych w nich porad korzysta między innymi Bill Gates, ale ich skuteczność oraz uniwersalna forma sprawdzają się na wielu płaszczyznach życia - będą tak samo przydatne dla potężnych prezesów, jak i tych, którzy dopiero szukają własnej ścieżki sukcesu.
Dalio, jeden z bardziej wpływowych ludzi na świecie, swój sukces zawdzięcza niekonwencjonalnym zasadom, które opracowywał, udoskonalał, a następnie wcielał w życie. Dzieli się nimi na łamach książki, inspiruje i motywuje czytelników, by przy ich pomocy, także oni śmiało osiągali swoje cele. Jak inwestować, kształtować rentowne relacje i budować nowoczesną firmę? Od czasu bestsellera Jima Collinsa "Od dobrego do wielkiego", nie było, moim zdaniem, na światowym rynku książki tak użytecznej, pragmatycznej, trafnej i biznesowo i psychologicznie zarazem. To niezwykle wartościowy przewodnik zarządzania sobą, zespołami i rozwojem kultury merytokracji, w której otwartość, wizja, połączone realizmem i determinacją, stanowią podstawę odporności i sukcesu.
"Zasady" Raya Dalio to "lektura obowiązkowa" w Akademii Psychologii Przywództwa - polecam ją wszystkim! (Jacek Santorski, przedsiębiorca, mentor, prof. hon. Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej - twórca i dyrektor programowy Akademii Psychologii Przywództwa)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowoczesny podręcznik akademicki adresowany do: studentów i absolwentów studiów wyższych zainteresowanych wiedzą o zarządzaniu, wykładowców podstaw organizacji i zarządzania na wszystkich kierunkach studiów oraz na studiach podyplomowych, menedżerów i przedsiębiorców, którzy z zarządzaniem stykają się w praktyce i poszukują wiedzy na ten temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia menedżerska to doskonale opracowany podręcznik, w którym przedstawiono najważniejsze problemy decyzyjne, przed jakimi stają współcześni menedżerowie. Autorzy odwołują się w nim do najnowszych osiągnięć wiedzy w dziedzinie zarządzania oraz wykorzystują je w analizie głównych obszarów ekonomii menedżerskiej. Pokazują, w jaki sposób metody i narzędzia analizy ekonomicznej powinny być stosowane przy podejmowaniu trafnych i optymalnych decyzji. Podręcznik ten, ze względu na kompleksowość i przejrzystość rozważań oraz liczne przykłady, stanowi wartościową pomoc dla studentów kierunków ekonomicznych, organizacji i zarządzania w wyższych uczelniach oraz dla uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowa dyscyplina zarządzania, znana na Zachodzie jako Customer Relationship Management (CRM), pojawiła się w odpowiedzi na powtarzające się sytuacje kryzysowe w relacjach firm z ich klientami. W myśl tej koncepcji motorem działania firmy są związki z klientem. Czynności firmy i proces kreowania wartości, w którym uczestniczy klient, powinny być do siebie dopasowane, przynosząc korzyści obu stronom (zmniejszenie kosztów, większą wydajność, lepszą jakość). Prezentowana lektura to swoisty przewodnik po procesie budowania trwałej emocjonalnej więzi z klientem, wskazujący praktyczne sposoby adaptacji koncepcji CRM w indywidualnych warunkach. Pozycja wyróżniona w 1998 r. tytułem najlepszej książki biznesowej roku w Finlandii, przełożona na wiele języków, napisana przez osoby od początku współtworzące i propagujące koncepcję CRM. Książka może być przewodnikiem przy wprowadzaniu tej metody, zawiera bowiem szczegółowe omówienie sposobów jej wdrożenia w praktyce. Pomocne będą tu także liczne przykłady zaczerpnięte z doświadczeń firm z całego świata. W Polsce rośnie zainteresowanie koncepcją CRM, jest ona polecana firmom przez specjalistów ds. zarządzania i coraz częściej wprowadzana. Do tej pory nie było u nas publikacji, która w sposób całościowy traktowała to zagadnienie i mogła służyć jako podręcznik w tej dziedzinie. Książka adresowana jest do: kadry kierowniczej przedsiębiorstw menedżerów ds. marketingu pracowników związanych ze sprzedażą wszystkich osób, które w firmach odpowiadają za jakość relacji z klientami i których zadanie polega na utrzymaniu lub zwiększaniu liczby stałych klientów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej